Příchod zimy?

0

03 ledna Co jíst v zimní sezóně? 10 doporučených potravin pro detoxikační dietu.Nahráno v 16:28 do Sweet pointers od Federica Domov Di Giorgiho0 Vyhledávání jak Podíl.

Změňte naše stravovací návyky!

Pro správný dietní režim je tedy lepší konzumovat sezónní potraviny, které nám pomohou nasytit se nedocenitelnými vitamíny a minerálními solemi a eliminovat sezónní nemoci.

Nejúčinnější výběr pro daný stůl padá obecně na tři týmy základních a zároveň nutričně kompletních skupin potravin:

Teplá jídla: polévky, guláše a také guláše jsou hlavními pokrmy zimního období, protože jsou obzvláště výživné, jednoduché na přípravu a také působí proti nachlazení jako pár různých jiných jídel. Kombinace obilovin a teplé zeleniny je vynikající kombinací zdravé a vyvážené a také antioxidační stravy.

Sezónní zelenina: brokolice, špenát, dýně, čekanky, zelí, mrkev a také brambory jsou dobrým zdrojem minerálů a vitamínů solí, které podporují imunitní systém v kontrastu s drsnými sezónními teplotami.

  1. Zpravidla se doporučuje kombinovat je s hlavními chody z ryb nebo masa, které jsou nezbytné ve vyvážené stravě.
  2. Sušené ovoce: mandle, vlašské ořechy a lískové ořechy jsou bohatým zdrojem zinku a také vitamínu E, který je nezbytný pro posílení imunitního systému tím, že chrání pokožku zasaženou chladem, díky vysokému příjmu polynenasycených tuků a rostlinných bílkovin.
  3. Jediným bezpečnostním opatřením není příliš zdůrazňovat jejich množství, protože se jedná o velmi kalorické potraviny.

Nabídka zimních jídel k alternativě na stole tím nekončí. Nejúčinnějšími spojenci, kteří ochrání tělo tím, že nabídnou správnou dávku energie pro překonání nejchladnějších měsíců v roce, jsou:

Luštěniny

Kromě toho, že je zelenina hlavní složkou polévek, je hojně využívána v různých dalších běžných zimních receptech. Čočka, cizrna, fazole, hrách a také fazole jsou bohaté na rostlinné zdravé bílkoviny, tělní plyn pro výrobu tělesné energie. Kromě toho je zelenina bohatá na bílkoviny a železo, což je užitečné pro mnohem lepší podporu imunitního systému našeho těla.

Zrna

Jsou neocenitelným zdrojem síly v boji proti chladu na stole. V celozrnné verzi jsou ještě bohatší na vitamíny skupiny B. Lze je použít při přípravě hlavních jídel, v kombinaci se zeleninou pro nadčasové těstoviny i fazole nebo těstoviny i cizrnu, které zůstanou dlouho kompletní.

Maso, ryby i vejce

Všechny jsou to potraviny schopné vyvolat termogenezi, tedy produkci tepla k neutralizaci chladu v zimním období. V zimním dietním režimu je třeba upřednostňovat prsní maso a také tučné ryby, protože vyživují, aniž by přidávaly na váze, stabilizují delší dobu trávení, kterou vyžadují polévky, obiloviny a luštěniny.

Sezónní ovoce a zelenina.

LuštěninyPři nachlazení nesmí na stole chybět kiwi a také citrusové plody bohaté na vitamín C, který posiluje imunitní systém zkoušený náhlými změnami teplot. Pomerančový džus na začátku dne nebo uprostřed rána je optimální pro udržení chladu.

  1. Pro doplnění živin je ideální volbou zelenina. Špenát, čekanka, dýně, mrkev, ředkvičky patří mezi nejideálnější zeleninu pro zdravý zimní dietní režim.
  2. Mléčné produkty.
  3. Vynikající šálek teplého mléka je symbolem tepla a také živin. Mnohem lepší je pít ho přes den než v noci, abyste příliš nenarušili trávení.
  4. Mléčné fermenty a probiotika obsažená v jogurtu pomáhají zachovat pohodu trávicího systému, chrání nás před patogenními mikroorganismy a také chrání před chřipkou.

Hořká čokoláda.

Bez přehnaného zdůrazňování je hořká čokoláda tou nejlepší specialitou z hlediska wellness. Příspěvek hořčíku a to, že je zcela přírodním antidepresivem, z něj činí vhodnou potravinu do zimního prostředí.
Koření.

Přidání špetky zázvoru do jídla pomáhá zlepšit průtok krve a zahřívat tělo. Zároveň je chilli vazodilatátor a může mnohem lépe pomoci uvolňovat překrvení.

Voda, bio čaje, čaj.

  1. Hydratace je nezbytná a nesmí se přehlížet. I když je v zimním období podnět k žízni menší, je důležité se často vlhčit alkoholem, ve formě teplých nálevů i bio čajů proti nachlazení. Nálevy na bázi lékořice jsou účinné proti nachlazení.
  2. Střídáním těchto potravin v našem denním jídelníčku spolu se správnou hydratací můžeme tělu pomoci udržet správnou termoregulaci a předcházet sezónním poruchám.
  3. Posilujte imunitní systém správnou výživou. Navštivte nás v lékárně pro bezplatné vyšetření.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno